God natt världen!!

2011-08-25 @ 23:07:10
Idag ska jag göra nåt riktigt, riktigt ovanligt!! Nämligen gå och lägga mig kl 23. Jag börjar känna att det är dags att försöka ta tag i tröttheten och göra vad jag kan för att motverka den.

Har varit på shoppingturné med Majki, William och Noomi idag. Handlat till helgens partaj. Måste försöka ta mig iväg imorrn igen för att kompletera med det sista.

Lyckades göra en del oplanerade inköp också men det var riktiga fynd!! :D
Tex. ett par viking play gtx med ett ordinare pris på 699:- som jag betalade 175:- för!!?? :D

Detta lilla fynd gjordes på Intersport i Barkarby.

Fortfarande i barkarby hittade jag ett par Tretorn optimist för 150:- men denna gång på Barnens hus.
Ordinarie pris 300:- De fanns i blått, rosa grått och lila.
Jag ville ha lila men hittade bara en stövel i storlek 21 så det fick bli rosa.

Men nu är det hög tid att sova. God natt världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback