En lite småtrist regnig dag..

2011-08-20 @ 13:21:49
..är det idag!
Seg och utan motivation. Vad av allt som ska tas tag i ska jag börja med...???
Har börjat...och slutat att städa. Det var så tråkigt!!
Har funderat på att ta tag i tvätthögen... men nej det lockar inte!!

Fick ett litet snabbt besök vid 11 av faster Eva med barnbarnen Filip & Maja :) Men de hade lite bråttom och skulle vidare så inte heller de fick min dag att gå :)
Träffade dem lite längre igår kväll på middag hemma hos mamma & pappa iaf.

Igår var jag iväg med Mari och handlade lite på Ica Maxi. Där hade de 50:- rabatt på alla barnjeans och jag hittade faktiskt ett par snygga fodrade jeans till Benjamin för 129:-
De hade också regnställ för 199:- som var helt ok!

Köpte dock inget eftersom båda barnen har regnställ.
Jag har istället fyndat kläder till mina små på Kameleont design som har rea just nu :)
Där ska alla ni som gillar och kan sy själva handla tyg!! Jättemysiga tyger med roliga mönster. Ja det finns enfärgade tyger också!
Jag gillar deras tyg klätterapa och robotar :)
Till min lilla klätterapa köpte jag:



Benjamin fick en tröja och en mössa han med. Men klänningen hoppade vi över...


Snyggt & Billigt!!! :)

Mari och jag funderar som bäst på att ha en liten barnklädesloppis i hennes garage ganska snart.
Rätt mycket jobb men... undrar sen vad jag ska ha i min källare då, om jag säljer alla barnkläder??? ;)
Ja, vad har man egentligen i normala källare i en alldeles vanlig normal familj?? Kom med förslag!! :)
Lite läskigt ju att ha en ekande tom källare....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback