Nu blir det stressigt :(

2011-04-09 @ 06:22:42
Ja, som ni förstår så valde min familj att betala mina kidnappare sjukt mycket pengar för att få tillbaka mig så jag kan fortsätta blogga!!! ;)
Eller kanske mer av den anledningen att jag skulle städa, fixa och röja upp här hemma.. :)
Njae, men det gick ju så där lite si och så med mitt tidschema igår. Bestämde mig för att sälja lite barnkläder på klädbytardagen...och det tog/tar sin tid. Hann inget mer av konfirmationsförberedelserna igår :(
Vilket innebär att jag får stressa ihjäl mig idag om jag ska ha en chans att hinna..
Hade fredagsbad inbokat och det ville vi ju inte missa. Idag är det förutom klädbytardag, babysim så det kommer stjäla allt för mycket av min dyrbara tid. Undrar när jag egentligen ska inse att dygnet bara har 24 timmar och att jag omöjligt kan hinna allt jag förutsätter mig att hinna.
Idag ska det hinnas handla till konfirmationsmottagningen och bakas tårta också. Förutom att hela hemmet är kvar att städa..
Igår ringde iaf doktorn och sa att mitt näsodlingsprov visade att äckliga bakterier växte i min kropp.. eller riktigt så sa han inte..men att provet visade på bakterier och att han skrivit ut

som jag hämtade ut efter badet och nu börjat mumsa i mig.
Så nu HOPPAS jag verkligen att de hjälper och att jag fort kommer att må bra!!
Nej, nu måste jag stressa vidare med klädmärkeriet och packeteringen av kläderna..annars var ju min dag igår helt bortkastad. Ska bli kul att se vad blev för förtjänst på min försummade städdag igår då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback