Jörgen väljer de sämsta veckorna att dra, känns det som..

2011-04-11 @ 20:58:20
Ja, den här veckan kommer han vara hemma lite på fredag em/kväll och lika mycket på lördag och söndag.. i övrigt är han befriad från hushållsnära tjänster.
Själv hoppas jag å det snaraste bli befriad från min förkylning..
Idag fick jag ont i halsen igen, blev snorig och fick feber.
Noomi den lilla raringen verkar stå på tur. Hon är allmänt grinig, nyser och hostar och äter dåligt.
Benjamin nyser också men är i övrigt superpigg och aktiv och vill leka med sin mamma.
Trist för honom att min energinivå är nere på 0. Passade på att mysa lite med honom när Noomi sov middag. Han låg på min arm och ville att vi skulle önska oss saker och ville att jag skulle börja..
Jag: -jag önskar att jag får bli pigg & frisk snart!
Benjamin: -jag önskar att jag fick leka med min mamma hela dagen!
Jag: -Jag önskar att jag vann jättemycket pengar!
Benjamin: Jag önskar att jag fick plocka tusen blommor! Och att du gifter dig med pappa och att han kan komma hem SÅ hääär fort!
Jag började inse att min son lever i nuet så mycket mer än jag och att barnen är en förebild för oss vuxna. Ska försöka ta lärdom av detta och ta min underbara son på en skogspromenad med picknickkorg i vårsolen så fort jag orkar.

Benjamin du är min kärlek!! Precis som du brukar säga att jag är din!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback