I elfte timmen..

2011-04-29 @ 13:55:53
..fick jag ett präktighetsryck och både deklarerade och betalade räkningarna. Hade för andra gången anmält f-penningdagarna för sent :S och fick charma människorna på f-kassan till att göra en sen utbetalning..de pengarna kom först idag..därav de sena banköverföringarna.
Nu är det gjort iaf och ser nu fram emot skatteutbetalningen i juni :)
Vampyrbebisen sover nu och laddar väl för att suga musten ur mig i natt :(
Hon är som en Duracellkanin och röjer vilt när hon är vaken. Allt ska utforskas till vilket pris som helst.
Aint no mountain high enough...

Jag försöker ligga steget före och anpassa innemiljön till att bli en säker plats för en dare devil men det är inte lätt.
Har satt upp fler skåpsspärrar och ska lite senare idag åka och köpa grindar så jag kan förminska hennes värld lite grand.
I annat fall är det punktmarkering som gäller..och då är det svårt att prestera nåt vettigt när hon är vaken.
Så nu är det bäst att passa på och få nåt gjort, även om min energinivå är skrämmande låg efter de senaste nätterna med aunt dracula...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback