Det började bra..och slutade ok.

2011-04-17 @ 22:42:36
Inte blev det nåt mysigt hemmafixande eller städande här inte.
Nej, jag blev så där obehärskat spontan som jag kan bli och begav mig iväg på anhörigdag på livgardet.
Jag blev skjutsad dit av min kära syster Mari och Melvin. Fick 25 minuter på mig att duscha, sminka mig, väcka bebis, klä på henne, fixa kläder till Benjamin och hjälpa honom på med dem, packa ner blöjor och babymat mm..
Jag hann!!!
Men för att det överhuvudtaget skulle vara möjligt så fick Jessica assistera och Mari packa in mina barn & vagn i bilen.
Anledningen till att jag åkte var för att Benjamin undrar vad pappa gör och var han befinner sig mesta delen av tiden. Det var mer än dags att han fick veta det.
Väl där fick han se och prova på att åka pansarbil och annat..även om han stod över "annat"..han tyckte att det räckte med turen i pansarbilen då han tyckte det var läskigt. Efter det så gick han bara in i fordon som han blev försäkrad inte skulle förflyttas.
Här kommer några bilder från anhörigdagen på Livgardet i Kungsängen:
















Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback